Jump to content

Wärst Du doch in Düsseldorf....


baycom
 Share

Recommended Posts

Werbung (verschwindet nach Registrierung)

DUS Tower bei Nacht. Ist übrigens Deutschlands höchster. f11 iso 200 und 20 sec aus meinem Hotelzimmer belichtet.

Farben sind nicht bearbeitet. Etwas nachgeschärft und rauschreduziert.

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

Link to post
Share on other sites

eigentlich wollte ich so ein richtig grünes "Meer". Es war aber nicht windig genug. Es war auch schon wirklich ziemlich Dunkel. Der

Streifen ist ein Flugzeug. Leider war die Westbahn in Betrieb. Startende Flugzeuge sehen auf Langzeitbelichtung besser aus, da sie einen wesentlich steileren Winkel haben.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...