Jump to content
Sign in to follow this  
Matthias S.

kodak Portra 800

Recommended Posts

Die Befreiung des heiligen Geistes ...

 

 

FR I, Planar 50/1.7 , Portra 800

 

 

... wurde ermöglicht durch das zufällige Zusammentreffen überkreuzender Stromleitungen, des Mondes und natürlich des Traktorstrahls

Edited by Watcher24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werbung (verschwindet nach Registrierung)

Mit einer Minolta SR-T303 und dem MC Rokkor 85 1.7 bei Blende 2.8

Trotz der Mittagssonne zeichnet sich ein gelblicher Himmel - was ich etwas merkwürdig finde. Die Spinnfäden sind leider auch
fast alle verschwunden.
Belichtet wurde der Film auf 800 mit Messung auf die Schatten (Empfehlung von MeinFilmLab).
Ich habe dieses Mal bei Platinum in HH - Bahrenfeld entwickeln und scannen lassen.
Angesichts der höheren Preise und der für mich befremdlichen Ergebnisse werde ich den nächsten Film wieder bei MeinFilmLab
entwickeln lassen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue., Read more about our Privacy Policy