JuergenT Posted November 17, 2021 Share #1 Posted November 17, 2021 (edited) Werbung (verschwindet nach Registrierung) Hallo zusammen, ich hab mal wieder mit dem Novoflex 4/60mm gespielt. Nahaufnahmen mit indirektem Metz Megablitz und ein Bild vom LCD-Bildschirm Aufgenommen mit XT2 und linear verkleinert auf 1024 für das Forum Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Edited November 17, 2021 by JuergenT Reto, dj69 and fujirai 3 Quote Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.fuji-x-forum.de/topic/46934-novoflex-460mm/?do=findComment&comment=1242247'>More sharing options...
Advertisement Posted November 17, 2021 Posted November 17, 2021 Hi JuergenT, Take a look here Novoflex 4/60mm. I'm sure you'll find what you were looking for!
Dein Support für das Forum (Info) Hat dir das Forum geholfen? So kannst du das Forum unterstützen! Premium Mitglied werden | Spenden | Bei Amazon* oder eBay* kaufen Software: Topaz* | DxO Nik Collection* | Skylum Luminar* (–10€ mit Gutschein FXF) | * Affiliate Links
Recommended Posts