Jump to content

Landscape & Clouds with some trees II


CarstenM
 Share

Recommended Posts

Werbung (verschwindet nach Registrierung)

Von heute morgen.....

 

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

Link to post
Share on other sites

Ich hätte hier eins ohne Sonne ;)

 

Dafür waren die Bäume in der Mitte nicht so schön und wurden hier gegen 2 Trecker ersetzt....

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

Link to post
Share on other sites

nicht HDR,ich nehme bei so etwas in PS das Lasso,eine Schlinge um die ausgefressene Stelle,dann Fläche Füllen,geht sehr oft gut,sonst noch etwas nacharbeiten.Schon ist's perfekt und merkt keiner,außer mir.

 

LG Andreas

 

Oller Fuscher einseinself!!

Link to post
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mir gefällts auch. Ich würde auch mal Spotmessung mit der X100 probieren. In Photoshop mit dem Burn Tool die helle Wolken selektiv etwas neutralisieren könnte auch helfen falls in der Struktur noch etwas grau ist. Ist das ein JPG aus der Cam? Deine Bilder haben eine hohe Schärfe. Nachbearbeitet?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...